Jest po 21:00,

a Twoje dziecko nadal nie śpi?

Droga Mamo!

Jeżeli:

nie czytaj dalej!

Prawdopodobnie masz czas wieczorem dla siebie, albo nie masz go, ale ten rytm dnia pasuje i Twojemu dziecku, i Tobie… A jeśli coś Wam pasuje, to nie ma potrzeby niczego zmieniać!

  • Twoje dziecko wcześnie kładzie się do łóżka,
  • albo zasypia późno, ale wysypia się, a Tobie to odpowiada to...

Eksperci zajmujący się snem uważają, że bez szkody dla własnego zdrowia i samopoczucia, każda osoba, także nocny marek, może przesunąć swoją porę wstawania oraz zasypiania o około 1-2 godziny.

To, kim jesteśmy, jest określone przez nasz chronotyp. Chronotyp mówi o tym, czy wolisz być aktywny rano, a wieczorem kłaść się spać wcześniej niż przeciętny człowiek, czy może do południa snujesz się bez energii, ale efektywnie pracujesz do późnych godzin nocnych.

Może słyszałaś o tym, że ludzie dzielą się na rannych ptaszków

i nocnych marków?

Ale uprzedzę Twoje pytanie - nie ma chronotypu pt.

PÓŹNO CHODZI SPAĆ I WCZEŚNIE WSTAJE

Taka sytuacja najczęściej oznacza, że dziecko jest raczej rannym ptaszkiem, tylko nieodpowiednie poukładanie dnia i wieczoru sprawia, że zasypia później, niż by mogło.

Potrzebujesz dodatkowej godziny wieczorem tylko dla siebie?

Odpadasz z dzieckiem po długich bataliach o 22.00, nieumyta i w ubraniu. A tyle miałaś planów na wieczór! Sama jestem mamą i wiem jak ważny jest dla mnie mój wieczorny czas i regeneracja po ciężkim dniu. Rozmowa z mężem, książka, Netflix czy powrót do dawnych pasji to coś co pozwala nam mamom złapać oddech i zregenerować siły na kolejny dzień.

Dwugodzinne usypianie dziecka doprowadza Cię do szału

Wieczorne usypianie córki zajmuje mi aktualnie nie dłużej niż kwadrans. Kiedy o tym napisałam, odezwały się głosy „Ja też bym chciała tak krótko!”. Wiele mam odpowiedziało, że zwykle ten proces zajmuje im godzinę lub dwie. Ktoś im powiedział, że kiedy zaczną rytuał wieczorny wcześniej, dziecko zacznie usypiać wcześniej.

NIC BARDZIEJ MYLNEGO

Zaczęłam czytać literaturę naukową, zbierałam całą wiedzę, poukładałam cały ten temat i podzielę się nim z Tobą.

Zapewniam Cię:

✅ TAK, można przesunąć zasypianie dziecka na około godzinę do półtorej wcześniej.

Masz już pomysł na to, co zrobiłabyś zyskując tę godzinę wieczorem?

❌ NIE, nie chodzi o to, żeby po prostu zacząć wcześniej dawać mu kolację i kąpać.

✅ TAK, prawdopodobnie wszystko, co słyszałaś dotychczas o tzw. “wyciszaniu przed snem” jest totalnym mitem.

❌NIE, nie musisz czekać, aż dziecko pójdzie do przedszkola i wtedy zacznie samo wcześniej zasypiać.

✅ TAK, jest duża szansa, że postępując według moich wskazówek po max. 2 tygodniach zobaczysz znaczącą różnicę.

❌ NIE, nie musisz ani odstawiać dziecka od piersi, zabierać mu butelki czy smoczka, ani trenować do samodzielnego zasypiania. Twoje dziecko nie uroni żadnej łzy.

✅ TAK, wiem, że mój system działa - bo nie tylko sprawdziłam go osobiście (z wówczas 10-miesięczną córką, która zaczęła zasypiać coraz później i później), ale także z wieloma moimi klientkami na konsultacjach indywidualnych oraz szkoleniach.

Dlaczego miałabyś mi zaufać?

Nazywam się Magdalena Komsta i z wykształcenia jestem psycholożką, pedagożką, dyplomowaną promotorką karmienia piersią Centrum Nauki o Laktacji i doulą.

Nazywają mnie ekspertką od snu.

Ukończyłam z wyróżnieniem Uniwersytet Warszawski i liczne szkolenia oraz kursy doskonalące.

Od 2016 roku tworzę blog Wymagajace.pl, który miesięcznie odwiedza niemal 100 tysięcy osób. Współpracuję z Akademią Pawła Zawitkowskiego. Prowadzę warsztaty, konsultacje indywidualne, grupy wsparcia oraz webinary i kursy online dla rodziców, a także szkolę profesjonalistów. Regularnie występuję w mediach, udzielam eksperckich wypowiedzi i publikuję teksty w ogólnopolskich miesięcznikach. Jako konsultantka merytoryczna współpracuję z Wydawnictwem Agora.

Każdego roku tylko w moich szkoleniach na żywo bierze udział prawie tysiąc rodziców. Pracuję w duchu Rodzicielstwa Bliskości. Jako "pani od snu" wspieram świadomych rodziców, którzy wychowują dzieci bez przemocy i nie tolerują treningów z wypłakiwaniem.

Prywatnie jestem mamą czteroletniej dziewczynki.

I wiesz co?

Mam dla Ciebie dobrą wiadomość

Postanowiłam, że dla mam, które borykają się z bardzo późną godziną zasypiania ich dzieci, stworzę rozwiązanie, które będzie spełniać jednocześnie trzy kryteria:

Pierwsze – same konkretne wskazówki. Wyłożę Ci po kolei wszystkie zagadnienia związane z rytmem okołodobowym. Opowiem, czy pora snu ma znaczenie i dlaczego dzieci chodzą późno spać oraz najważniejsze: 8 autorskich kroków do przesunięcia pory zasypiania na wcześniejszą. Jestem znana z tego, że potrafię trudne rzeczy wyjaśniać prostym językiem. Wszystko, o czym mówię jest oparte o najnowsze badania naukowe oraz doświadczenie zawodowe.

Drugie – tanie, bo zależy mi na tym, żeby było dostępne dla jak największej liczby osób.

Trzecie – dostępne online, do obejrzenia i przeczytania w każdej chwili dnia i nocy. Ja też jestem mamą i wiem, że nie zawsze jest możliwość, żeby pojechać gdzieś na wykład nawet na dwie godziny.

I tak powstało:

Szkolenie online

“Moje dziecko późno chodzi spać!”

Podczas szkolenia online “Moje dziecko późno chodzi spać!” dowiesz się:

  • czym jest rytm okołodobowy - opowiem, w jaki sposób jest regulowany;
  • czy pora snu ma znaczenie - powiem Ci, o której dziecko powinno chodzić spać, przytoczę dane na wydzielania hormonu wzrostu oraz wyjaśnię, jak w ciągu naszego życia naturalnie się zmienia;
  • dlaczego dzieci późno chodzą spać - wytłumaczę, od czego zależy pora zasypiania Twojego dziecka;
  • co krok po kroku zrobić, żeby zmienić porę snu dziecka – wskażę Ci w 8 megakonkretnych punktach, jakim czynnikom od samego rana do wieczora należy się przyjrzeć i co zmienić, aby przesunąć porę zasypiania dziecka o około 1-1,5 godziny wcześniej.

Co dostaniesz w ramach tego szkolenia on-line?

  • nagranie wideo mojego wykładu z napisami (czas trwania – 2 godziny). Dzięki napisom ze szkolenia mogą korzystać osoby z wadą słuchu.
  • wersję audio szkolenia (do słuchania) – gdybyś potrzebowała odświeżyć sobie wiedzę w trakcie spaceru, jazdy samochodem itd.

To szkolenie online jest dla mam, które:

  • szukają aktualnej wiedzy;
  • chcą zmienić łagodnie i bezstresowo porę zasypiania ich dziecka;
  • chcą zyskać dodatkową godzinę wieczorem dla siebie;
  • mają dwie godziny na zapoznanie się z materiałami, które przedstawią im cały proces krok po kroku.

To szkolenie online NIE JEST dla mam, które:

  • chcą szybkich efektów w jedną noc;
  • nie przeszkadza im pora, o której ich dziecko chodzi do łóżka.

Szkolenie otrzymujesz automatycznie po zakupie i na zawsze! Dostęp dostaniesz mailowo zaraz po zaksięgowaniu płatności.

Możesz je oglądać kiedy chcesz, gdzie chcesz i ile razy chcesz. Materiały znajdują się na specjalnej platformie online i masz do nich dostęp na smartfonie, komputerze czy tablecie przez całą dobę, bez konieczności instalowania jakichkolwiek programów.

Przyswajasz wiedzę wszędzie tam, gdzie masz swój telefon: na placu zabaw, w kolejce na poczcie itd.

Ile to wszystko kosztuje?

Całą moją wiedzę dotyczącą zmiany godziny zasypiania dziecka dotychczas przekazywałam rodzicom podczas indywidualnych konsultacji, których koszt to aktualnie 350 zł lub warsztatów, w których udział jest zwykle wyceniany na około 100 zł.

Ale nie zapłacisz nawet tyle.

Szkolenie online mogę Ci zaproponować za:

77 zł !

(czyli mniej niż dwie duże paczki pieluch)

Ta cena jest niska, biorąc pod uwagę to, ile czasu, energii i pieniędzy poświęciłam, żeby przekopać się przez bazy danych i fachowe książki, zebrać aktualną wiedzę z anglojęzycznych źródeł i przekazać ci to, co najważniejsze.

KUP TERAZ!

Ale to nie wszystko, bo poza nagraniem szkolenia mam dla Ciebie jeszcze

5 bonusów!

  • notatka wizualna podsumowująca całą wiedzę ze szkolenia w graficznej formie – drukujesz, wieszasz na lodówce i jeden rzut okiem wystarczy, żeby sobie wszystko przypomnieć (plik pdf);
  • ebook "Dieta a sen dziecka";
  • lista pokarmów bogatych w tryptofan i melatoninę, idealnych na śniadanie i kolację;
  • lista zabaw sensorycznych ułatwiających zasypianie;
  • rabat – 20% na kolejny produkt online.

Ile jest dla Ciebie warty dodatkowy czas, który możesz poświęcić na spokojny odpoczynek i regenerację?

Przyznasz, że koszt niecałych dwóch paczek pieluch w zamian za usystematyzowaną wiedzę na temat, który tak mocno Cię dotyczy i może zmienić Twoje samopoczucie, relację z dzieckiem i partnerem, to niewiele.

Zobacz, co na temat szkolenia mówią jego Uczestniczki:

Zaczynamy?

Skoro nadal czytasz, to prawdopodobnie jesteś mocno zainteresowana tematyką zmiany godziny zasypiania Twojego dziecka.

Nie trać czasu na poszukiwanie wiarygodnych informacji w zalewie sprzecznych (a czasem niebezpiecznych lub straszących) treści w internecie.

KUP TERAZ!

To szkolenie pomoże Ci wzmocnić swoją macierzyńską pewność siebie i podjąć właściwą DLA TWOJEJ RODZINY decyzję. Swoją wiedzą wsparłam już wiele rodzin wychowujących dzieci w atmosferze pełnej bliskości. Jestem przekonana, że pomoże ona także Tobie.

Pozdrawiam ciepło,

Magdalena Komsta

PS. Co planujesz zrobić z tą dodatkową godziną? Serial? Książka? Rozmowa z partnerem przy kolacji?

PPS. Zebrałam najczęściej pojawiające się pytania dotyczące szkolenia (FAQ):

+Czy szkolenie odbywa się na żywo?

Nie, otrzymujesz nagranie szkolenia, które odbyło się w sierpniu 2019 roku.

+Kiedy otrzymam dostęp do szkolenia?

Dostęp do szkolenia otrzymasz automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty.

+Na ile otrzymuję dostęp do szkolenia?

Dostęp do szkolenia otrzymujesz na zawsze. Możesz je oglądać tyle razy, ile zechcesz.

+Ile razy mogę obejrzeć szkolenie?

Tyle razy, ile zechcesz. Dostęp do szkolenia otrzymujesz na zawsze.

+Czy notatkę wizualną otrzymam pocztą?

Nie, wszystkie pliki (poza wideo, które jest zbyt “duże”) będą dostępne do pobrania na platformie internetowej.

+Czy potrzebuję jakiegoś specjalnego programu, żeby obejrzeć szkolenie?

Nie, wszystkie materiały są dostępne na platformie – tam oglądasz filmy, ściągasz pliki i inne materiały.

+Czy mogę pobrać na swój komputer materiały wideo?

Nie, film możesz oglądać na platformie. Nie da się go pobrać na swój dysk.

+Nie przeszkadza nam, że dziecko chodzi spać późno, a ono jest wyspane - ale wszyscy mówią mi, że robię źle. Czy powinnam coś zmienić?

Nie! Jeśli Tobie i Twojemu dziecku odpowiada obecna sytuacja, to nie ma potrzeby nic z tym robić.