MOJE DZIECKO PÓŹNO CHODZI SPAĆ!

KURS ONLINE

Dwugodzinne usypianie dziecka doprowadza Cię niemal do płaczu?


Marzysz o dodatkowej godzinie wieczorem tylko dla siebie?


Jesteś w odpowiednim miejscu!


Pokażę Ci, jak przesunąć porę wstawania oraz zasypiania Twojego dziecka o około 1–2 godziny.



DOŁĄCZAM DO KURSU!

Jesteś w odpowiednim miejscu!


Pokażę Ci, jak przesunąć porę wstawania oraz zasypiania Twojego dziecka o około 1–2 godziny.

Dwugodzinne usypianie dziecka doprowadza Cię niemal do płaczu?


Marzysz o dodatkowej godzinie wieczorem, tylko dla siebie?

jak wybrać dobry moment na “dzień zero”

i dlaczego to tak istotne, żebyś to Ty była wtedy obecna (nawet jeśli niania lub żłobek nie bardzo chcą współuczestniczyć).

usłyszysz o oznakach gotowości fizycznej

i emocjonalnej na rozpoczęcie nauki korzystania

z nocnika. Jeśli słyszałaś opowieści o dzieciach, które, w ciągu dosłownie kilku dni, załapały o co chodzi, to ich rodzice prawdopodobnie dostrzegli

i wykorzystali właśnie tę gotowość do odpieluchowania.

Jest po 21:00, a Twoje dziecko nadal nie śpi?


Jeżeli:


Prawdopodobnie masz wieczorami czas dla siebie (albo nie masz go, ale ten rytm dnia pasuje i Twojemu dziecku, i Tobie). A jeśli coś Wam pasuje, to nie ma potrzeby niczego zmieniać!

Droga Mamo!

  • Twoje dziecko wcześnie kładzie się do łóżka
  • albo zasypia późno, ale wysypia się, a Tobie to odpowiada, to...

nie czytaj dalej!

jak wybrać dobry moment na “dzień zero”

i dlaczego to tak istotne, żebyś to Ty była wtedy obecna (nawet jeśli niania lub żłobek nie bardzo chcą współuczestniczyć).

usłyszysz o oznakach gotowości fizycznej

i emocjonalnej na rozpoczęcie nauki korzystania

z nocnika. Jeśli słyszałaś opowieści o dzieciach, które, w ciągu dosłownie kilku dni, załapały o co chodzi, to ich rodzice prawdopodobnie dostrzegli

i wykorzystali właśnie tę gotowość do odpieluchowania.

Może słyszałaś o tym, że ludzie dzielą się na ranne ptaszki i nocnych marków?

Eksperci zajmujący się snem uważają, że bez szkody dla własnego zdrowia i samopoczucia, każda osoba, także nocny marek, może przesunąć swoją porę wstawania oraz zasypiania o około 2 godziny.

To, kim jesteśmy, jest określone przez nasz chronotyp. Chronotyp mówi o tym, czy wolisz być aktywna rano, a wieczorem kłaść się spać wcześniej niż przeciętny człowiek, czy może do południa snujesz się bez energii, ale efektywnie pracujesz do późnych godzin nocnych.

jak wybrać dobry moment na “dzień zero”

i dlaczego to tak istotne, żebyś to Ty była wtedy obecna (nawet jeśli niania lub żłobek nie bardzo chcą współuczestniczyć).

usłyszysz o oznakach gotowości fizycznej

i emocjonalnej na rozpoczęcie nauki korzystania

z nocnika. Jeśli słyszałaś opowieści o dzieciach, które, w ciągu dosłownie kilku dni, załapały o co chodzi, to ich rodzice prawdopodobnie dostrzegli

i wykorzystali właśnie tę gotowość do odpieluchowania.

PÓŹNO CHODZI SPAĆ I WCZEŚNIE WSTAJE

Taka sytuacja najczęściej oznacza, że dziecko jest raczej rannym ptaszkiem, tylko nieodpowiednie poukładanie dnia

i wieczoru sprawia, że zasypia później, niż by mogło.

Ale uprzedzę Twoje pytanie – nie ma chronotypu pt.

jak wybrać dobry moment na “dzień zero”

i dlaczego to tak istotne, żebyś to Ty była wtedy obecna (nawet jeśli niania lub żłobek nie bardzo chcą współuczestniczyć).

usłyszysz o oznakach gotowości fizycznej

i emocjonalnej na rozpoczęcie nauki korzystania

z nocnika. Jeśli słyszałaś opowieści o dzieciach, które, w ciągu dosłownie kilku dni, załapały o co chodzi, to ich rodzice prawdopodobnie dostrzegli

i wykorzystali właśnie tę gotowość do odpieluchowania.

Potrzebujesz dodatkowej godziny wieczorem tylko dla siebie?

Odpadasz z dzieckiem po długich bataliach o 22.00, nieumyta i w ubraniu.

A tyle miałaś planów na wieczór! Sama jestem mamą i wiem, jak ważny jest dla mnie mój wieczorny czas i regeneracja po ciężkim dniu. Rozmowa z partnerem, książka, Netflix czy powrót do dawnych pasji to coś, co pozwala nam, mamom, złapać oddech i zregenerować siły na kolejny dzień.

Dwugodzinne usypianie dziecka doprowadza Cię niemal do płaczu?

Wieczorne usypianie córki zajmuje mi aktualnie nie dłużej niż dziesięć minut.

Kiedy o tym napisałam, odezwały się głosy: „Ja też bym chciała tak krótko!”.


Wiele mam odpowiedziało, że zwykle ten proces zajmuje im godzinę lub dwie. Ktoś im powiedział, że kiedy zaczną rytuał wieczorny wcześniej, dziecko zacznie usypiać wcześniej.

jak wybrać dobry moment na “dzień zero”

i dlaczego to tak istotne, żebyś to Ty była wtedy obecna (nawet jeśli niania lub żłobek nie bardzo chcą współuczestniczyć).

usłyszysz o oznakach gotowości fizycznej

i emocjonalnej na rozpoczęcie nauki korzystania

z nocnika. Jeśli słyszałaś opowieści o dzieciach, które, w ciągu dosłownie kilku dni, załapały o co chodzi, to ich rodzice prawdopodobnie dostrzegli

i wykorzystali właśnie tę gotowość do odpieluchowania.

NIC BARDZIEJ MYLNEGO

Zgłębiałam literaturę naukową, zebrałam całą wiedzę, poukładałam cały ten temat i teraz dzielę się z Tobą efektami mojej pracy. Pomogę Ci tak, jak pomogłam setkom innych rodziców.

Zapewniam Cię:


✅ TAK, można przesunąć zasypianie dziecka na około 1,5–2 godziny wcześniej.


Masz już pomysł na to, co zrobiłabyś, mając dodatkowo godzinę lub dwie wieczorem?



❌ NIE, nie chodzi o to, żeby po prostu zacząć wcześniej dawać mu kolację i kąpać.



✅ TAK, prawdopodobnie wszystko, co słyszałaś dotychczas o tzw. „wyciszaniu przed snem” jest totalnym mitem.



❌ NIE, nie musisz czekać, aż dziecko pójdzie do przedszkola i wtedy zacznie samo wcześniej zasypiać.



✅ TAK, jest duża szansa, że postępując według moich wskazówek, zobaczysz znaczącą różnicę po mniej niż 2 tygodniach.



❌ NIE, nie musisz ani odstawiać dziecka od piersi, zabierać mu butelki czy smoczka, ani trenować do samodzielnego zasypiania. Twoje dziecko nie uroni żadnej łzy.



✅ TAK, wiem, że mój system działa – bo nie tylko sprawdziłam go osobiście

(z wówczas 10-miesięczną córką, która zaczynała zasypiać coraz później i później…), ale także z setkami moich klientów podczas konsultacji indywidualnych oraz szkoleń.

tu wrzucę wideo zaproszenie od M.

jeśli uda się nagrać

Nazywam się Magdalena Komsta i z wykształcenia jestem psycholożką, terapeutką poznawczo-behawioralną bezsenności, pedagożką i certyfikowaną przez The International Board of Lifestyle Medicine specjalistką medycyny stylu życia – IBLM Diplomate.

Nazywają mnie ekspertką od snu. Jestem regularnie zapraszana do szkolenia pracowników topowych korporacji jak Google, PwC, ING, Nokia, Lindt czy MediaBrands.


Od 2016 roku wspieram tysiące rodziców rocznie poprzez blog dla rodziców małych dzieci Wymagajace.pl, klub online dla świadomych matek i ojców Parentflix.pl oraz za pośrednictwem kursów, szkoleń i webinarów. Jestem autorką dwóch książek.


Jako członkini Polskiego Towarzystwa Badań nad Snem i Polskiego Towarzystwa Medycyny Stylu Życia, a także zespołu badawczego Multilada przy Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, na co dzień korzystam z najświeższych doniesień naukowych i wykorzystuję je w praktyce.


Prywatnie jestem mamą urodzonej w 2015 roku dziewczynki.

Dlaczego miałabyś mi zaufać?

terapeutką poznawczo-behawioralną bezsenności, pedagożką i certyfikowaną przez The International Board of Lifestyle Medicine specjalistką medycyny stylu życia – IBLM Diplomate.

Nazywam się Magdalena Komsta

i z wykształcenia jestem psycholożką,

Wyłożę Ci po kolei wszystkie zagadnienia związane z rytmem okołodobowym.

Opowiem, czy pora snu ma znaczenie i dlaczego dzieci chodzą późno spać oraz najważniejsze: przedstawię 8 kroków do przesunięcia pory zasypiania na wcześniejszą. Jestem znana z tego, że potrafię trudne rzeczy wyjaśniać prostym językiem.

Wszystko, o czym mówię, jest oparte o najnowsze badania naukowe oraz doświadczenie zawodowe.

Pierwsze – same konkretne wskazówki

I wiesz co?

Mam dla Ciebie dobrą wiadomość!

Postanowiłam, że dla rodziców, którzy borykają się z bardzo późną godziną zasypiania swoich dzieci, stworzę rozwiązanie, które będzie spełniać jednocześnie trzy kryteria:

Drugie – tańsze niż cykl indywidualnych konsultacji

Zależy mi na tym, żeby było dostępne dla jak największej liczby osób.

Trzecie – dostępne online, do obejrzenia i przeczytania w każdej chwili dnia i nocy

Ja też jestem mamą i wiem, że nie zawsze jest możliwość, żeby pojechać gdzieś na wykład, nawet na dwie godziny.

I tak powstał:

MOJE DZIECKO PÓŹNO CHODZI SPAĆ!

KURS ONLINE

Dwugodzinne usypianie dziecka doprowadza Cię do szału?


Marzysz o dodatkowej godzinie wieczorem, tylko dla siebie?


Jesteś w odpowiednim miejscu!


Pokażę Ci, jak przesunąć porę wstawania oraz zasypiania Twojego dziecka o około 1-2 godziny.


czym jest rytm okołodobowy – opowiem, w jaki sposób jest regulowany;

Podczas kursu online „Moje dziecko późno chodzi spać!” dowiesz się:

czy pora snu ma znaczenie – powiem Ci, o której godzinie dziecko powinno chodzić spać, przytoczę dane o wydzielaniu hormonu wzrostu oraz wyjaśnię, jak w ciągu naszego życia naturalnie się ono zmienia;

dlaczego dzieci późno chodzą spać – wytłumaczę, od czego zależy pora zasypiania Twojego dziecka;

co krok po kroku zrobić, żeby zmienić porę snu dziecka – w 8 megakonkretnych punktach wskażę Ci, jakim czynnikom od samego rana do wieczora należy się przyjrzeć i co zmienić, aby przesunąć porę zasypiania dziecka na około 1,5–2 godziny wcześniej.

nagrane lekcje wideo

Ale to nie wszystko, bo poza nagranymi lekcjami mam dla Ciebie jeszcze bonusy!

  • e-book Dieta a sen dziecka;
  • listę pokarmów bogatych w tryptofan i melatoninę, idealnych na śniadanie i kolację;
  • listę zabaw sensorycznych ułatwiających zasypianie.

CENA KURSU:

Co dostaniesz w ramach tego kursu online?

wersję audio (do słuchania) – gdybyś potrzebowała odświeżyć sobie wiedzę w trakcie spaceru, jazdy samochodem itd.

Ten kurs online jest dla rodziców, którzy:

  • szukają aktualnej wiedzy;
  • chcą zmienić łagodnie i bezstresowo porę zasypiania dziecka;

Ten kurs online NIE JEST dla rodziców:

  • chcą zyskać dodatkową godzinę lub dwie wieczorem dla siebie;
  • mają około dwie godziny na zapoznanie się z materiałami, które przedstawią im cały proces krok po kroku.
  • którzy chcą szybkich efektów w jedną noc;
  • którym nie przeszkadza im pora, o której ich dziecko chodzi do łóżka.
ODZYSKUJĘ WIECZÓR!

129 zł

NIŻSZA CENA OBOWIĄZUJE TYLKO DO PÓŁNOCY

12 WRZEŚNIA

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Ile jest dla Ciebie wart dodatkowy czas, który możesz poświęcić na spokojny odpoczynek i regenerację?

Przyznasz, że 129 zł w zamian za usystematyzowaną wiedzę na temat, który tak mocno Cię dotyczy i może zmienić Twoje samopoczucie, relację z dzieckiem i partnerem – to niewiele.

Nagrania kursu będą udostępnione na rok.

Wideo można odtwarzać dowolną liczbę razy.

Zobacz, co na temat pierwszej edycji szkolenia „Moje dziecko późno chodzi spać!” mówią jego Uczestniczki:

PEŁEN PROGRAM KURSU:

do potwierdzenia z M.

BIORĘ UDZIAŁ W KURSIE!

Ten kurs pomoże Ci wzmocnić swoją macierzyńską pewność siebie i podjąć działania właściwe DLA TWOJEJ RODZINY. Swoją wiedzą wsparłam już wiele rodzin wychowujących dzieci w atmosferze pełnej bliskości.

Jestem przekonana, że pomoże ona także Tobie.


Pozdrawiam ciepło

Magdalena Komsta


PS. Co planujesz zrobić z tą dodatkową godziną?

Serial? Książka? Rozmowa z partnerem przy kolacji?


PPS. Zebrałam najczęściej pojawiające się pytania dotyczące szkolenia (FAQ):

+Czy kurs odbywa się na żywo?

Wszystkie lekcje zostały już nagrane – nagrania są dostępne na platformie od razu po zakupie.

+Kiedy otrzymam dostęp do kursu i jak długo mogę go oglądać?

Po zakupie otrzymasz link do platformy kursowej. Dostęp do nagrań otrzymujesz na rok. Przez ten czas możesz je oglądać tyle razy, ile zechcesz.

+Czy notatkę wizualną otrzymam pocztą?

Wszystkie pliki będą dostępne do pobrania na platformie internetowej.

+Czy potrzebuję jakiegoś specjalnego programu, żeby obejrzeć szkolenie?

Nie. Wszystkie materiały będą dostępne na platformie – tam oglądasz filmy, ściągasz pliki i inne materiały.

+Czy mogę pobrać na swój komputer materiały wideo?

Filmy możesz oglądać wyłącznie na platformie. Nie da się ich pobrać na swój dysk.

+Czy otrzymam certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie?

Certyfikaty wystawiane są jedynie uczestnikom szkoleń dla profesjonalistów. Ten kurs jest dedykowany rodzicom.

+Czy mogę wykupić dostęp do jednej z części kursu?

Kurs traktujemy jako całość, dlatego nie można kupić jego części.

Kurs traktujemy jako całość, dlatego nie można kupić jego części.

+Czy można płacić kartą?

Tak, można dokonać płatności kartą. Po kliknięciu w przycisk ZAMAWIAM l PŁACĘ, zostaniesz przeniesiona_y na stronę płatności i tam, spośród dostępnych opcji, wybierz płatność kartą.

+Mieszkam zagranicą. W jaki sposób mogę opłacić udział w kursie?

W tym przypadku udział w kursie można opłacić:

  • korzystając z płatności kartą;
  • zaznaczając opcję przelewu i wybierając kanał SEPA (Europayments). Wówczas zostaną wyświetlone dane do przelewu międzynarodowego w walucie EUR (numer rachunku, BIC/SWIFT, kwota, dane odbiorcy).
    W takiej sytuacji należy zalogować się do swojego banku oraz wpisać dane do przelewu, które wyświetlą się w Panelu Transakcyjnym. Czas księgowania takiego przelewu może się wydłużyć do trzech dni roboczych.

+Nie przeszkadza nam, że dziecko chodzi spać późno, a ono jest wyspane, ale wszyscy mówią mi, że robię źle. Czy powinnam coś zmienić?

Nie! Jeśli Tobie i Twojemu dziecku odpowiada obecna sytuacja, to nie ma potrzeby nic z tym robić.

+Moje dziecko robi kupkę do nocnika, ale nie chce w nim robić siusiu (albo odwrotnie). Czy w kursie znajdę rady dotyczące tego tematu?

Tak, jeden z modułów kursu dotyczy sytuacji, w których coś w odpieluchowaniu poszło “nie tak” i potencjalnych przyczyn, a także sposobów rozwiązania trudności.

+Moje dziecko cierpi na zaparcia nawykowe. Czy ten kurs jest dla mnie?

W maju 2021 rusza sprzedaż kursu "Zaparcia nawykowe i trudności w odpieluchowaniu". Polecam w nim udział rodzicom, których dzieci zmagają się z problemem zaparć nawykowych.

+Czy po zakupie kursu mogę umówić się na konsultację?

Nie, otrzymujesz dostęp do nagranych wcześniej lekcji. Nie udzielam w tej chwili indywidualnych konsultacji online.

Copyright © 2022 Magdalena Komsta wymagajace.pl | Polityka prywatności